القائمة الرئيسية

الصفحات

 كلمات ترنيمة واثق فيه

مش باقوى ايماني بشوية كلمات
 لكن ده ايماني في اللي عشاني مات

واثق فيه مستنيه عايش ليه طول العمر
اصل انا قلب اتعلق بيه راضي معاه بحلو ومر
 
الايمان علمني ارمي الشيله عليه 
واضمن بكرة وحلمي واحتياجاتي فية

واثق فيه مستنيه عايش ليه طول العمر
اصل انا قلب اتعلق بيه راضي معاه بحلو ومر

نفسي يزيد ايماني ايمان الابطال
وسط السجن يغنوا واجتازو الاهوال 

واثق فيه مستنيه عايش ليه طول العمر
اصل انا قلب اتعلق بيه راضي معاه بحلو ومر

انا مستني حلولك وايديك تدخل
اصل الثابت قولك في الاخر والاول

واثق فيه مستنيه عايش ليه طول العمر
اصل انا قلب اتعلق بيه راضي معاه بحلو ومر

--------------------------------------------

 ترنيمة واثق فيه


القرار
واثق فيه مستنيه عايش ليه طول العمر
اصل انا قلب اتعلق بيه راضي معاه بحلو ومر
 
مش باقوى ايماني بشوية كلمات
 لكن ده ايماني في اللي عشاني مات
 
الايمان علمني ارمي الشيله عليه 
واضمن بكرة وحلمي واحتياجاتي فية

نفسي يزيد ايماني ايمان الابطال
وسط السجن يغنوا واجتازو الاهوال 

انا مستني حلولك وايديك تدخل
اصل الثابت قولك في الاخر والاول

تعليقات