القائمة الرئيسية

الصفحات

كلمات ترنيمة لما دعاني ربي

ترنيمة لما دعاني ربي

1- لما دعاني ربي قال لي تعالى إرتاح أنا عندي سلامك
عندي لك أفراح2
 
مال الهم يسودك ليه بيحني عودك2
 خليني أمسك إيدك (وأمشيك في فلاح)2

2- لما سمعت صوته قلت له يا ربي كيف بتنادي علي وأنا مش طايق ذنبي2
(قال لي دمي يطهر من كل الشرور)2 أنا باحب الخاطى (وأخرجه للنور)2

3- (قلبي ساعتها أتهلل وامتلا بالروح لما سمعت كلامه وشفت المجروح)2
(يا ربي باحبك وهاعيش لك طول عمري)2 هافضل أغني واهتف (واسلم لك أمري)2

 ترنيمة لما دعاني ربي


لما دعاني ربي قاللي تعالى إرتاح
أنا عندي سلامك عندي لك أفراح

مال الهَمْ يسودك ليه بيحني عودك
خليني أمسك إيدك وأمشيك في فلاح

لما سمعت صوته قلت له يا ربي
كيف بتنادي علىّ وأنا مش طايق ذنبي

قالي دمي يطهر من كل الشرور
أنا بحب الفاجر وأخرجه للنور

قلبى ساعتها إتهلل وامتلأ بالروح
لما سمعت كلامه وشفت المجروح

يا ربي بحبك
وها أعيش لك طول عمري

هافضل أغني واهتف
وأسلم لك أمرى

تعليقات