القائمة الرئيسية

الصفحات

كلمات ترنيمة بقى انا استاهل

كلمات ترنيمة بقى انا استاهل

 1- بقى أنا أستاهل إنك تخبط على قلبي2
وإنت بجلالك واقف قدامي2 وتقول إفتح لي 2

القرار
مين أنا مين يمكن نسيت أنا مين2
أنا التراب إفتكري يا نفسي أنا التراب اياك تنسى2
إياك تنسي 3

2- بقى أنا أستاهل اللي عملته من أجلي2
وإنت بجلالك واقف مكاني وحامل ذنبي 2

3- بقى أنا أستاهل كل اللي ذقته من أجلي2
وفي جلالك نفذ إعدامي مت وأحييتني 2

4- أنا لا أستاهل شئ إغفر لي يا ربي2
وأنت بجلالك انسى لي أثامي وأرحمني يا ربي 2

كلمات ترنيمة بقى انا استاهل

القرار
مين أنا مين يمكن نسيت أنا مين2
أنا التراب إفتكري يا نفسي أنا التراب اياك تنسى2
إياك تنسي 3

 1- بقى أنا أستاهل إنك تخبط على قلبي2
وإنت بجلالك واقف قدامي2 وتقول إفتح لي 2

2- بقى أنا أستاهل اللي عملته من أجلي2
وإنت بجلالك واقف مكاني وحامل ذنبي 2

3- بقى أنا أستاهل كل اللي ذقته من أجلي2
وفي جلالك نفذ إعدامي مت وأحييتني 2

4- أنا لا أستاهل شئ إغفر لي يا ربي2
وأنت بجلالك انسى لي أثامي وأرحمني يا ربي 2

تعليقات