القائمة الرئيسية

الصفحات

كلمات ترنيمة ابويا سيبت حضنه

كلمات ترنيمه ابويا سبت حضنه

ابويا سيبت حضنه واخدت نصيبي منه
 وسافرت بلاد بعيده ونسبته بعدت عنه
الناس لما شافوني علي طول طمعت في خيري
وبدأت احتاج سابونى راحوا شافو حد غيري
 
انا كنت في بيت ابويا غني عندى حاجات كتير
وبقيت مش لاقي اكل حتي طعام الخنازير

 فكرت ارجع لابويا لو حتي اخدم هناك
 وهقول غلطان سامحني واسمحلي اعيش معاك
 اول ما بدات ارجع شوفت ابويا
 كان كل صبح يطلع يستناني اعود 
 
انا كنت في بيت ابويا غني عندى حاجات كتير
وبقيت مش لاقي اكل حتي طعام الخنازير 

اداني هدوم جديده لبسني احلي توب 
ولقيت نفسي سعيده لما ابتديت اتوب 
قومني كنت راكع خدني في حضنه ودمع 
 فبكيت وقولت راجع  حبك خلاني ارجع
 ورجعت لبيت ابويا من بعد غياب كتير 
ده ملك ولاني ابنه خلاني امير

.....         ...........        .............    ..... ..      ..         .....

كلمات ترنيمه ابويا سبت حضنه

تعليقات