القائمة الرئيسية

الصفحات

 كلمات ترنيمة : اوعي تخاف

كلمات ترنيمة  - اوعي تخاف الليل
 كلمات ترنيمة اوعي تخاف



(1) أوعى تخاف من الليل وظلامه
أوعى تخاف م الليل
أنا هاستر عمرك وايامه
أنا هاحمل وهاشيل

(ق) أوعى تخاف م الليل
أو من سهم يطير
اتطمن أنا اللي معاك

(2) أوعى تخاف يوم م الصياد
دا أنا اللي هانجيك
ولا وبا ولا حتى الأمراض
أنا هالمس وأشفيك

(ق) أوعى تخاف م الليل
أو من سهم يطير
اتطمن أنا اللي معاك

(3) شايف قلبك الملهوف
والمتعلق بيا
هاطرد من قدامك الخوف
وتشوف صنع إيديا

(ق) أوعى تخاف م الليل
أو من سهم يطير
اتطمن أنا اللي معاك

ترنيمة اوعي تخاف

أوعى تخاف م الليل
أو من سهم يطير
اتطمن أنا اللي معاك

(1) أوعى تخاف من الليل وظلامه
أوعى تخاف م الليل
أنا هاستر عمرك وايامه
أنا هاحمل وهاشيل

(2) أوعى تخاف يوم م الصياد
دا أنا اللي هانجيك
ولا وبا ولا حتى الأمراض
أنا هالمس وأشفيك

(3) شايف قلبك الملهوف
والمتعلق بيا
هاطرد من قدامك الخوف
وتشوف صنع إيديا

تعليقات