القائمة الرئيسية

الصفحات

 كلمات ترنيمة جوايا احتياج لشخصك

 كلمات ترنيمة جوايا احتياج لشخصك


1 جوايا احتياج لشخصك العشره معاك 
نفسي اكون بالقرب منك يشبهني لقاك

القرار 
 كل حاجه في الحياة من غيرك دي موت 
عدي بيا كل اه عديني السدود 

من الحيطان اللي بنيتها والودان اللي ساددتها 
ارجعلك واعود 

2  كل مره اكون امامك 
تاسرني امانتك 

واحتمالك لي في ضعفي 
جودك ومعونتك 

3  شيل بنعمتك المخاوف 
وزيل الشكوك 

اللي زرعته انا انت شيلته 
علي راسك مشكوك 
---------------------------------------------

تنسيق اخر

جوايا احتياج لشخصك العشره معاك
نفسي اكون بالقرب منك يشبهني لقاك

كل حاجه في الحياة من غيرك دي موت
عدي بيا كل اه عديني السدود

من الحيطان اللي بنيتها والودان اللي ساددتها
ارجعلك واعود

كل مره اكون امامك
تاسرني امانتك

واحتمالك لي في ضعفي
جودك ومعونتك

كل حاجه في الحياة من غيرك دي موت
عدي بيا كل اه عديني السدود

من الحيطان اللي بنيتها والودان اللي ساددتها

شيل بنعمتك المخاوف
وزيل الشكوك

اللي زرعته انا انت شيلته
علي راسك مشكوك

كل حاجه في الحياة من غيرك دي موت
عدي بيا كل اه عديني السدود

من الحيطان اللي بنيتها والودان اللي ساددتها 

تعليقات