القائمة الرئيسية

الصفحات

كلمات ترنيمة أنا حافرح بيك

كلمات ترنيمة أنا حافرح بيك

أنا هأفرح بيك علشان انت بتكفيني
أنا هاهتف ليك علشان انت بتحميني

1- مش مستني يا ربي موقف راح يفرحني
أو مستني كلام هايطمني ويسعدني

أو مسنود على ناس تتغير وتجرحني
وأرجع لك من تاني علشان تشفي وتشبعني.

أنا هأفرح بيك علشان انت بتكفيني
أنا هاهتف ليك علشان انت بتحميني.

2- مش راح أنزل عيني من على شخصك وجمالك
وأتذكر ضعفاتي وخيانتي وكسر كلامك.

وياك يتجدد عهدي تغمرني بنهر سلامك
وتفيض في بروحك بشهادة لمجد جلالك.

أنا هأفرح بيك علشان انت بتكفيني
أنا هاهتف ليك علشان انت بتحميني.

كلمات ترنيمة أنا حافرح بيك.



أنا هأفرح بيك علشان انت بتكفيني
أنا هاهتف ليك علشان انت بتحميني

1- مش مستني يا ربي موقف راح يفرحني
أو مستني كلام هايطمني ويسعدني

أو مسنود على ناس تتغير وتجرحني
وأرجع لك من تاني علشان تشفي وتشبعني.


2- مش راح أنزل عيني من على شخصك وجمالك
وأتذكر ضعفاتي وخيانتي وكسر كلامك.

وياك يتجدد عهدي تغمرني بنهر سلامك
وتفيض في بروحك بشهادة لمجد جلالك.

ترنيمة أنا حافرح بيك

تعليقات