القائمة الرئيسية

الصفحات

كلمات ترنيمة غسلت الشبكة


القرار
على المركب وحطيتها
كنت فاكر اسماكى تاهت
باشارة منك لميتها

1- ازاى أقول انا وحدانى
ويسوع أمرنى ونادانى
ارمى الشبكة طوال
دى امور حياتى ما بيسيبها

2- امرنى امشى على الميه
الفادى الغالى المسيا
مشانى ومسك بايديه
فرحتى معاه ما بصدقها

3- نادانى وقالى انت ابنى
محفوظ فى القلب والننى
على الصخرة ابنى كنيستى
ولا حد يقدر يهدمها
-------------------
طريقة اخرى

كلمات  ترنيمة غسلت الشبكة

على المركب وحطيتها
كنت فاكر اسماكى تاهت
باشارة منك لميتها

1- ازاى أقول انا وحدانى
ويسوع أمرنى ونادانى
ارمى الشبكة طوال
دى امور حياتى ما بيسيبها

على المركب وحطيتها
كنت فاكر اسماكى تاهت
باشارة منك لميتها

2- امرنى امشى على الميه
الفادى الغالى المسيا
مشانى ومسك بايديه
فرحتى معاه ما بصدقها

على المركب وحطيتها
كنت فاكر اسماكى تاهت
باشارة منك لميتها

3- نادانى وقالى انت ابنى
محفوظ فى القلب والننى
على الصخرة ابنى كنيستى
ولا حد يقدر يهدمها

على المركب وحطيتها
كنت فاكر اسماكى تاهت
باشارة منك لميتها

ترنيمة غسلت الشبكة ولميتها

تعليقات