القائمة الرئيسية

الصفحات

كلمات ترنيمة صالح ايوه صالح

كلمات  ترنيمة صالح ايوه صالح

صالح  ايوة صالح
صالح ايوة صالح
وانا اختبرت صلاحة
 
1-صالح وعلي الصوت.. صالح
حتي في وسط الموت.. صالح
ماسك اموري في ايدك
مهما العمر يفوت
 
صالح.... ايوة صالح
صالح... ايوة صالح
وانا اختبرت صلاحة
 
 2-صالح في اﻻزمات.. صالح
نطلع باختبارات... صالح
ونحكي عن امانتك
وزمن المعجزات
 
صالح.... ايوة صالح
صالح... ايوة صالح
وانا اختبرت صلاحة
 
 3-صالح وانا بلاقيك.. صالح
شديد في وقت الضيق.. صالح
يسندني عكازك
وارنم وابقي سعيد
 
صالح.... ايوة صالح
صالح... ايوة صالح
وانا اختبرت صلاحة
 ......
اللى عندة اب زيك يبقى لازم يفتخر
واللى سندة اله قدير ايوة صعب يتكسر
داللى ايده ماسكة ايدى وايده مسحالى الدموع
داللى هفضل احكى عنة دا حبيب قلبى يسوع

..........
أيوة إلهي صالح إلهي أمين
يشهد عنه إمبارح وكل السنين
أيوة إلهي حي حبه ماله زى
جه علشاني خد مكاني وكان تدبيره صالح
أيوة إلهي عظيم وفي العطا كريم
فايض خيره وماليش غيره دايمًا هو صالح
أيوة إلهي قدير وضامن المسير
هو سنيدي وماسك إيدى علشان هو صالح
أيوة أبرع جمال وصاحب الجلال
فخري فيه وهاعليه وباعلن أنه صالح
----------------------------------------------
كنيسه اللمسه الشافيه

 ترنيمة صالح ايوه صالح


تعليقات