القائمة الرئيسية

الصفحات

كلمات ترنيمه قابلني ليه (جوي اسحق -جوي الفريد)

كلمات ترنيمه قابلني ليه
كلمات ترنيمه قابلني ليه
  
قابني ليه بخطيتي وضعفاتي قابلني ليه وتقولي انا ليك الفادي
قابني ليه بخطيتي وضعفاتي قابلني ليه وتقولي انا ليك الفادي

ليه راضي تحني ضهري وتقبلني اكون ابنك  
مع انك عارف ضعفي وبتقلني انا بحباااك 

وده من سنين رضيت تموت وتحييني وتفوت سنين في خطيتي وانيني
وفضلت في حزني كتير مش بتكلم واحكيلك
 ودي غلطت كل اسير انه يسلم ولا يجيلك

وفضلت في حزني كتير مش بتكلم واحكيلك
 ودي غلطت كل اسير انه يسلم ولا يجيلك

وانا راجع ليك بستنجد بيك محتاج احكيلك 
والقاعده تطول والقلب يقول وارجع تاني لطريقك

وانا راجع ليك بستنجد بيك محتاج احكيلك 
والقاعده تطول والقلب يقول وارجع تاني لطريقك
 
واقبلك حبه حب وانت بتغيرني واعلن للكل ان اللي يحب
بحبه يقبلني ومقولش ليه  

مدونة اللمسه الشافيه

تعليقات